Plaćanje pouzećem. Sigurnost za koju stranu kupoprodaje?

Pozdrav blog čitateljima!

Sigurno ste bili u situaciji kada trebate kupiti/prodati neki artikal, a druga strana nije mogla da se nađe lično s vama, te je zatražila slanje artikla poštanskim servisom.

Da li je vaš stav po pitanju ovakvog načina trgovanja oprečan ili ste se usudili, šta više, uspjeli mnogo puta bez problema trgovati na ovaj način? Zamislite da na PIK-u pronađete mobilni telefon koji silno želite. Slijedi dogovor sa prodavačem, razmjena detalja isporuke i adresa, a zatim najbitniji dio za obe strane – plaćanje, istovremeno i osiguranje od rizika.

Kada prodajete tako što pošaljete otkupnu pošiljku, jedini Vaš rizik je eventualni odbitak primanja pošiljke ili netačno navedena adresa, što bi rezultiralo Vašom štetom za cijenu koliko Vas je koštalo slanje paketa ili pisma. Naravno, ovakav tip slanja uključuje nekada mogućnost oštećenja paketa u putu, ali za to trebate uložiti žalbu kuririma.

Kada kupujete očekujući otkupnu pošiljku, Vi isti ne možete preuzeti dok ga ne platite. Nakon plaćanja, kurir odmah odlazi i Vi ne možete provjeriti stanje artikla i tako u slučaju neispoštovanog dogovora u vezi stanja artikla ne možete istovremeno povratiti artikal. Šta činiti u ovom slučaju? PIK profile karakterišu dojmovi, odnosno povjerenje, broj transakcija sa korisnicima, te verifikacija.

Zašto je dobro trgovati sa verifikovanim profilima, koji uz to imaju mnogo razmjenjenih dojmova sa različitim, a pouzdanim korisnicima? Odgovor je jednostavan – smanjen rizik od nepoštivanja dogovorene transakcije.

Do narednog pisanja, sve vas srdačno pozdravljamo!

88 mišljenja za “Plaćanje pouzećem. Sigurnost za koju stranu kupoprodaje?

  1. Imaju kompanije koje nude mogucnost da se artikal prije placanja pogleda i pregleda te je to najbolji i najsigurniji nacin, naravno ukoliko zelite posteno poslovati…

  2. najbolije bi bilo kada bi pik imao svoje dostavljace artikala koji bi naplacivali uslugu,tako bi bilo najsigurnie nesto kao brza posta , ali sa strane pika

  3. Obavio sam jednu transakciju s kao pouzdanim korisnikom.
    Doticni je poslao kutiju makarona umjesto s3 ,a moja reakcija je bila poziv MUPu i dalje procuseiranje doticnog.
    Vama tj piku sam prijavio istog zbog prevare ali vi niste banovali ga.
    Sto je otvorilo mogucnost ponavljanja prevare.
    korisnik ****** je prevarant a koristi jos mnoge profile.
    Trgovina nije sigurna to je poznato ali vi podpomazete iste u prevarame jer ne reagujete.

    • Imaju kompanije koje nude mogucnost da se artikal prije placanja pogleda i pregleda te je to najbolji i najsigurniji nacin, naravno ukoliko zelite posteno poslovati…

    • Smatram da kategorja “Pouzdan korisnik” na piku nema nikakvu težinu. Nedavno sam na piku kupio artikal i nakon nekoliko telefonskih razgovora s prodavcem dogovorio dostavu poštom. Kako se radilo o kupovini za 20 KM, nisam mnogo mario da li će sve biti u redu. I nije bilo u redu, a artikal sam odmah pospremio u kantu za smeće (a ne, kao velika većina korisnika pika, vratio u prodaju). Nepoštenom prodavcu ostavio sam negativan dojam uz korektno obrazloženje, a na moje iznenađenje, kad sam pogledao profil “poštenjačine” nakon par dana, negativan dojam je nestao! Znam da PIK nema valjane instrumente da zaštiti kupce od prevaranata, ali u ovom slučaju osjetio sam se prevaren samo od strane PIK-a.
      Nakon ovog slučaja veoma rijetko posjećujem pik i više nikada neću ostaviti nikakav dojam nikome, ako nešto i odlučim kupiti putem pika.

      • meni su ti isti sa pik-a banovali nalog mada sam imao 100% poverenje,verifikovanu adresu,imail,br tel… banovan sam samo zato sto nisam hteo da preuzmem posiljku koju nisam narucio a koju mi je doticna poslala!!! naravno,ona je nagrađena povlasticama kod pik administracije a ja sam izbacen. Kupujte i prodaite iskljucivo liwe…pik.ba podrzava i uklanja negativne kom kod prevaranata!!! koliko je moj profil ispravan mozete se uveriti kucanjem u pretrazi-knezmilan- ali…to vise nije moj profil jer sam banovan. licno ja cu uciniti sve da svakog koga mognem odvratim od saradnje sa pik.ba

        • Slobodni ste da izjavite Vaše tvrdnje, ali molimo da znate da se sankcije ne dešavaju bez razloga. Žao nam je što je Vaše iskustvo takvo i mi smo tu da se ono promijeni, međutim mi samo djelujemo prema onome što vidimo. Svakako, na http://www.pik.ba/kontakt nas možete kontaktirati i uložiti žalbu ukoliko imate dokaze. Lijep pozdrav.

  4. Sugerisao sam vam davno vise stvari:
    – Organizujte PIK dostavnu sluzbu. Samim tim PIK dostavljac bi bio svjedok sta se nalazi u paketu.
    – Podesite da se PIK racun ne moze registrovati bez potpune verifikacije profila, tj. da se ne moze registrovati a da se ne ostavi adresa i kontakt podaci, tacnije, broj telefona.
    Od ovoga, koliko vidim, nista nije poboljsano.

    Zasto???????

    • Poštovani,

      Molimo Vas da znate da sve vaše prijedloge uzmimamo u obzir, međutim konačnu odluku donosimo nakon detaljne analize efekata uvođenja opcije.

      Hvala što vašim prijedlozima upotpunjujete rad Pika!
      Pozdrav.

      • Da žašto ne bi napravili saradnju sa nekom već postojećom brzom dostavom..
        Vi njih reklamirate oni vas..
        Mogao bi biti i neka Jeftinija dostava za korisnike pik.ba s obzirom da bi većina sa pik.ba koristili baš tu Dostavu ..

      • I de molim VAS da Napravite Forum..
        Da ne moramo raspravljati ovdje i pisati prijedloge i kritike.
        Fino na forum pa da o svemu možemo pričati ..
        Naći ćete mnogo Volontera da rade kao Moderatori.
        i moći ćemo sami kreirati teme o kojima želimo da čujemo drugo mišljenje

  5. i slanje brznom posrom nije sigurno niti primanje , niti bh postom ..
    Prodavač ne može biti siguran da će kupac preuzeti paket.
    niti kupac može biti siguran da će dobiti ono sto je tražio a ne vreću makarona …
    Prodavači koji je 100 km za vreću makarona ne mari za negativnim dojmom, ili vam ne dozvoli da završite kupovinu ..
    U drugom slučaju kad ostavite dojam prodavač vam lijepo i smišljeno nešto opsuje ..
    Kao što sam prije naveo . Ne isplati se slati jeftine predmete kao odkupninu pogotovo u RS iz FBIH ..
    kada bi pik.ba bio posrednik za plaćanje ,
    onda bi se moglo slati preporučenom ili čak obično pošiljkom evo primjera

    Cijena slanja paketa 20-100 grama Bilo Gdje u FBIH
    1.Obično pismo – 1,00 KM
    2 .Preporučeno: 2,40 KM
    3.Otkupna pošiljka : 4,50 KM

    Slanje iz FBiH za RS ako je u pitanju otkupna pošiljka , ujedno mora biti i preporučena i vrijednosta tako da 20-100 grama odkupnina do 30 km
    za RS košta 5,50 KM

    To su cijena BhPošte
    i u tu cijenu nije uračunata Kroverta ni uplatnica što je dodatno 1-2 km

    na ovom link možete izračunati cijenu poštarine
    http://posta.ba/kalkulator/1/0/36.html

    • i da naponem da Slanje brzom poštom inače košta 10-15 km do 10 kg..+ torškovi povrata novca 5-10 km ..
      to se možda isplati ne predmete vrijednosti preko 100 km …
      A recimo ako imam neki Prodajni predmet koji Košta 5 km ..
      Kojeg danas možete prodati 15-20 komada ..
      kupac nema povjerenje da plati unaprijed.,
      prdavač ne zeli da pošalje dok ne dobije pare…
      Tako da od te prodaje nema ništa ..

    • jest to bi bile zvanicne cijene usluga , ali uvijek oni jos nesto dodaju tipa, za nedjelju borbe protiv tuberkuloze, za djecije selo, za neki tamo razlog koji je nepostojeci … a cak se desava da i kupac prilikom preuzimanja iako prodavac plati cjelokupnu postarinu plati postaru jednu marku kao dostavu, i onda nastaju problemi jer ajd ti kupcu objasni da si platio sve i da ga je postar zavrno…

        • Da. Meni su naplacivali citavu sedmicu za djeciju sedmicu 20% i na kraju sam dao vise od 20 KM na to. Mislim, u redu mi je uzeti to jedan dva artikla a sada svaki dan traziti nesto sto bi trebalo biti dobrovoljno je bezobrazno. Takodjer, zasto uposlenici poste ne daju 20% svoje plate.

    • Ja sam upravo zbog ovog kalkulatora imao nesporazum u BH Posti, na kalkulatoru cijena je bila 5.10KM, a kada sam dosao u poslovnicu slanje paketa mi je izracunato na 8.60 KM.

      Naravno napisao sam email na kabinet poste sa primjedbama na radnike kako ne objasne sta sve treba popuniti na obrascima i naravno ne kazu pojedninacnu cijenu usluga.Dobio sam 2 maila gdje se izvinjaju i dobio sam detaljan prikaz cijena.

      Osnova slanja paketa je 3KM + 2.10 (otkupna posljika) + 1KM (vrijednost paketa) + 0,30 + 0,50 obrasci. Stim da u mjesecu Oktobru iima neka ”djecija nedelja gdje se na cijenu postarine dodaje 20%)

  6. Ja sam poslao jednom iphone 4(bijeli) tada vrijedan bio oko 1000KM, iz Tuzle u Sarajevo, dogovorio se bio s tipom da kupi i da plati pouzecem, nakon par dana dobijem poziv od brze pošte EuroExpress, i govore mi da nisu mogli dobit tog momka da se nije javljao na dati broj, ja govorim ok vratite mi paket, a u povratku kada su mi vratili, paket je bio moj kutija i kesa, a unutra je bila neka jeftina kopija iphone i to crna, na moj upit koje zato kriv oni mi nisu dali odgovor , i koga god sam pito dobijem odgovor”nisam ja za to zadužen. A od tog momka iz Sarajeva nije bilo ni traga ni glasa, a vjerovatno je bio uvezan sa nekim iz brze poste jer drugacije nebi mogli zamjenit mobitele. Od tada sam platio skupo tu skolu, al vise nista nesaljem , samo licno preuzimanje. LP

    • desilo mi se i samom par puta da kad sam slao neku od pikantnijih posiljki , roba ne stigne na odrediste i onda sam zakljucio da se svaki , ama bas svaki paket i posiljka negdje pregledaju i da majmun koji pregleda tu posiljku , ako procjeni da ce biti dobar 100 – i vise KM zaplijeniti tu posiljku i da nikada necete saznati gdje je to zavrsilo , to jest oni kazu da se posiljka zagubila, da bi vas primorali da koristite opciju slanja vrednosnim pismom i da vam naplate sto skuplju postarinu, znaci nemojte slati preporucenu posiljku ciji sadrzaj vrijedi mnogo vise od postarine koju placate jer u slucaju zagubljenja posta vam daje 5-10 puta iznos postarine kao nadoknadu stete, znaci postarina je 3.0 KM posiljka vrijedi 200 , postiji sansa da je oni izgube i vama isplate 30 KM stete…. jbg tako je kako je nema kontrole i nema kolektivne odgovornosti …. ovo sve mogu i dokumentovati jer imam 6 komada rjesenja u kojima mi daju ovakvo obestecenje, a posalo sam do sada preko 1000 posiljki preko poste…

    • Dečki, ja mogu reći da sam preko pika napravio dosta transakcija, iako imam samo 150 dojmova. Imam različitog iskustva, isto sam pik administratorima razne prijateljske savjete i kritike davao ali oni to nekad shvate neprijateljski a nekad samo kažu polako, biće. Pošto dosta radim sa paypalom često mi šalju da ispunim anketu iz koje oni izvlače korisne savjete, to je samo jedan pokazatelj kako treba da se radi. Oni pažljivo čitaju te komentare i razna iskustva, kod njih nikad nisam bio oštećen. Ovdje na piku, sam zaradio ali sam dosta puta i oštećen. Prvo, ja bi napravio oglasnu ploču za lažove koji naruče i neće da preuzmu paket, tako da se njihova imena objave. Isto problem sa brzim poštama i običnom poštom. Pouzećem sam slao, četiri puta sam oštećenu stvar i nikad nisam dobio keš. Za brzu poštu, euroexpress sam koristio i nakon dosta sitnih problema, kao npr naplaćivanje poštarine na obe strane itd, jednom mi se desilo da naprave scenu žena koja treba da preuzme i vozač. Na kraju skontam da su se skompali i vratio mi se paket sa 4 telefona koji su svi raskopani. Nakon toga sam se žalio direktoru u Banja Luku ali i on je neki neozbiljan tip i nije htio da razgovara, a od mene su imali sedmično par paketa. Sad koristim 24vip, i mogu reći da momci imaju nekih sitnih problema ali sve u svemu su pošteni ovdje u USK kantonu. Zaključak, da bi se ova stranica digla na viši nivo, administratori trebaju nešto korisno napraviti jer je ovo došlo do limita iznad kojeg više nemože puno napredovati. Isto mogu reći, ako su oni svjedoci u raznim pokušajima prevare samim tim čine prekršaj. Da bi se ovdje trgovalo moraju se obezbjediti uslovi, da nema oštećenih strana.

      Pozdrav iz Cazina, Dino

      • Dino u pravu si sve što pišeš. ja sam sa tobom imao jednu poštenu transakciju, a do sada sam imao 4 prevare preko pošte (preporučeno-pouzećem) Trebao je pik napraviti, da se na spiskove stave prevaranti i da se ljudi ne zalijeću u trgovinu sa njima. Interesuje me ako ti nije teško odgovoriti kakva je to pošta 24Vip

  7. ja praktikujem slanje poštom već godinu dana jer prodajem jeftinije artikle(zaštitne maske za telefone), i šaljem nedeljno oko 5 paketa i nisam imao većih pritužbi niti kakvih problema, moji kupci su zadovoljni a sa njima i ja. Nije skupa poštarina ukoliko se plati unaprijed.
    Jedina je bit da budeš fer i pošten, jer se tako isplati dugoročno i ljudi to prepoznaju.
    nije da nisam nabasao na prevarante na pik-u, ali me to naučilo pameti, i ako se vodite prostom logikom nećete biti oštećeni skoro nikad!
    kupovati od 100% verifikovanih prodavača sa naj manje 25 transakcija i 25 pozitivnih dojmova.
    p.s. jedan forum vezan za pik bi bio sasvim prikladan, da ljudi razmjenjuju mišljenja vezana za kupoprodaju.
    +1

  8. Zaista ne razumijem sve ove prijedloge, mislim da je najlakše da svi budete malo oprezniji, a naravno ako kupujete nešto što je skuplje pa ne radite to osim sa povjerljivim korisnicima ili završajite takve stvari lično. Vaši prijedlozi samo komplikuju registraciju na Pik-u i samim tim smanjuje se posječenost. Ima dosta ljudi koji se zalete pa onda traže pomoć Pik administracije. Zatim ove preporuke da se šalje sa privatnim kurirskim kućama, jel znate koliki su troškovi dostave na taj način, a kupcu je puno i 5 Km da dadne za poštarinu.

  9. prilikom slanja artikala ,svaka kompanija pa i posta trebala bi da pregleda posiljku i utvrdi tacno sta se salje i da odgovaraju za ostecenja prilikom transporta,tako da i kupac moze biti siguran sta kupuje

  10. I ja sam se nasla u istoj situaciji kao i ovaj gospodin,fino sam prijavila prevaranticu pik ime(******) i umjesto doticnu gospodjicu da banuju i da ne dozvole vise ikako da napravi profil gospoda je banovala mene haha ni ja nisam mogla da vjerujem kad su me opominjali dok nisam ban :D haha toliko o brizi o korisnicima
    svaka cast (Y)
    I to nije jedini slucaj prije nekoliko dana posaljem pouzecem gospodjici prevarantici 2 :D pik ime (******) cipele vrijedne 50 km +7,5 km postarine koje gospodjica nije ni podigla :/ uz sve to ne zna ni lagati dobro ccc…i sta sada da se zalim piku pa da me banuju ccc vec suti i pamet u glavu najgore je na svojim greskama uciti :D pozz

    • Poštovana,

      Molimo Vas da se ponovo obratite PIK administraciji ukoliko smatrate da ste oštećeni, ali znajte da administratori prije svake odluke u mnogome provjere sve eventualne razloge koji bi mogli rezultirati banovanjem, a tek potom donesu odluku. Nikada ne otklanjamo mogućnost greške, međutim svodimo je na minimum.
      Molimo Vas za razumjevanje i slobodno nam pišite, a dva korisnička imena koja ste naveli smo morali cenzurisati, jer nije dozvoljeno javno prozivati korisnike, kako na stranici, tako i na blogu.

      Srdačan pozdrav.

      • Samo ako je neka radnja ovdje napiku, s njima se nmoj kaciti popices odma ban daznas. Mene su banovali jer admin je toliko glup kaze kopirao text reko jesam i posaljem link od koga sam kopirao a ne od ovoga sto me prijavio i na kraju mene banovase a ovaj isto kopirao text ali on ima pik radnju on placa 50 km koliko vec. Pozdrav

  11. Ja bih uveo opciju placanja pa neka je simbolicna recimo 2km za samo postavljanje oglasa a ostale opcije bih zadrzao…razlog je veoma prost…masa ljudi se ponasa kao djeca jer se to ne sankcionise sto i jeste veoma tesko..primjer zbog kog tako mislim je sledeci: -oglasivac postavi oglas i cim oglas ode na trecu stranu on obrise oglas i opet ga postavi..i tako oglas normalnog oglasivaca ode na 20tu stranu dok je njihov artikal uvjek na par prvih kao da je sponzorisan..

    • Sta ako je cijena artikla 1 KM?

      Na e-bayu gdje ima stotine miliona korisnika se ne uzima “toliko” simbolicna cijena. I takodjer, to ne bi nista rjesilo, no ako zelite da Vam artikal bude medju prvima stalno, kupite PIK kredit ili idete na automatsko obnavljanje (koje placate).

      Osobe koje postavljaju, pa brisu pa ponovo postavljaju su osobe koje imaju puno vremena i malo artikala i onda se bave tim i rekao bih da su to manjina (ma niti 0,5%).

  12. PiK je odlicna stvar da se neko rijesi nekih stvari koje mu smetaju, neko drugi da dodje do necega sto dugo prizeljkuje, a da pri tome svi na neki nacin i profitiraju. Do sada sam i sam imao nekoliko stotina transakcija i u par navrata sam izvaran i to u vecini slucajeva kod primanja robe pouzecem iz gore navedenih razloga, i jos kad nazovem prodavca naslusam se takvih gadodti da bi najradije rizikovao radni dan i otisao mu na adresu da mu objasnim neke stvari.. mnogo puta sam na rijec slao i predmete koji su skuplji od 100 KM i nisam imao problema sa kupcima, ali sve je stvar procjene . Moj savjet za trgovinu, je da ne poslujete sa nepismenim ljudima sto ce se vidjeti iz samog oglasa, jer dosta cesto su u pitanju balavci koji zaradjuju za dzointe i cigare na ovaj nacin. Nemojte poslovati ni sa ljudima koji su se nedavno registrovali , a imaju veliki broj pozitivnih dojmova iz istog grada ili su redom sakriveni , jer su u pitanju dupli profili o cemu bi pik administracija mogla povesti racuna i banovati korisnike sa iste IP adrese koji nemaju obrazlozenje za koristenje istog racunara. Izbjegavajte kupovinu artikala koji nemaju originalnu sliku , to jest imaju sliku pozajmljenu sa drugih sajtova ili korisnika, o ovome bi isto pik administracija mogla popvesti racuna te zastititi autorska prava fotografija pik korisnika koji stavljaju originalne fotke na svoje profile. PIK administracija bi trebala uvesti prilikom postavljanja oglasa jos jednu rubriku u kojoj bi se postavljac oglasa izjasnio da moralno i zakonski stoji iza navoda o porijeklu i autenticnosti artikla, jer veliki broj artikala je fake, kopija,replika ,a prodaju se pod originalima, i kada jos kupac koji iz malogradjanstine kupi ovakvu bofl robu on ostavi pozitivan dojam , a u stvari nikada nije ni vidio original , znaci nesto kao na limundu rubrika u kojoj prodavac tvrdi i stoji iza svoje tvrdnje da je roba autenticna i originalna, PIK bi mogao malo otezati ostavljanje dojmova jer cesto se korisnik koji ce biti izvaran izjasni prije i ostavi pozitivan dojam i onda od posla nema nista, mozad da se prije ostavljanja dojmova oba korisnika konsultuju sa pik administracijom i da tek posto im to pik dozvoli mogu ostaviti dojam …. ma ima toga jos , ali cudan inat imamo mi Bosanci i Hercegovci , i kada nas neko izvara mi opet ko kljuse u tarabu jos zesce hocemo da nekog drugog sjebemo…

    • Kontaktirao sam PIK vezano za ovo ostavljanje dojmova ali nista nije uradjeno vezano za moj prijedlog. U slucaju ako prodavac salje dostavom i ima namjeru da zezne kupca on nikada nece odobriti prodaju i ako je kupac kliknuo na kupi artikal. Samim tim kupac ne moze ostaviti negativan dojam kupcu nakon sto sazna da je prevaren. Ne odobravanje prodaje ce se pravdati time da prodavac ne zna hoce li kupac preuzeti uopste artikal pa mu ne moze unaprijed ostavljati pozitivan dojam.
      Trebalo bi omoguciti kao na ebayu da kupac moze kupiti artikal bez toga da tu kupnju prodavac odobrava te da obje strane imaju odmah mogucnost ostavljanja dojmova.

      Vidim neki predlazu formiranje PIK kuriske sluzbe. Imate li predstavu koliko novaca treba da se ulozi da bi ta kurirska sluzba pokrivala cijelu BIH. Jedino logicno rijesenje je formiranje nekog paketa usluga sa postojecom kurirskom sluzbom gdje ce se paketi pregledati prilikom slanja i primanju uz pratecu dokumetaciju. Medjutim i na taj nacin moze doci do prevare jer kurir npr nece znati prepoznati kopiju telefona i samim tim nastaje zbrka.

    • Slazem se, mnogi nakucaju sebi bezveze dojmova i sakrije sve… a sto se tice slika ja sam imao jedan pozitivan slucaj, listao procesore da vidim kako se krecu cijene Core2Duo procesora i naidjem na oglas procesora na kojem sam prepoznao svoju sliku, koju je samo cropao i objavio, orginal moja slika i tako posaljem PIK administraciji link od svog oglasa i od tog drugog sto mi je ukrao sliku, i onda su mu oni izbrisali oglas, to je za pohvalu

  13. To što je rekao korisnik Braco,da mu stranica ode na neku dvadesetu a onda opet na prvu ,nije do pik.ba već do servera koji po redosledu ubacivanja oglasa pokazuje zadnje primljene,a svakako oglas koji je davno objavljen treba biti na 20 stranici a ne na prvoj čak i ako je sponzorizan ili akcija ili hitna prodaja ,iako ja ne vidim neku veliku razliku između tih vrsta oglasa.
    Mislim da je opravdana potreba za osnivanjem te pik.ba dostavne službe preko koje bi korisnici obavljali razmjenu prizvoda,pa čak i neku tele-vision sitem daljinske provjere u pik.ba dostavnim centrima ,gdje bih na primjer mogao vidjeti u kakvom je stanju dio za auto koji bih želio kupiti i to u real timeu…..ta cijena transportom vozom bi trebala biti jeftina ….pa bi tu možda moglo biti zarade neke….mislim da je plaćanje poštarine od strane i na rizik kupca uslov za slanje prizvoda….a prodavac treba da garantuje za kvalitet i sadržaj poslatog paketa….

  14. @jaranix

    Nisi pazljivo citao sta sam napisao..normalno je da stariji oglas bude na 20toj strani ali nije normalno ako sam ja stavio oglas danas i vec do veceri je na 10toj strani ali ne zato sto je normalni svijet isto tako postavio oglas nego zato sto besposlene i bezobrazne bitange svaki drugi dan brisu svoj oglas i ponovo ga za minut stavljaju i samim tim guraj tvoj-moj oglas na tu 20tu stranu a njihov non-stop na prvoj ili drugoj strani…a vecina korisnika pogleda prvih par stranica i ne ide dalje…

  15. do sad sam imao tek nekoliko transakcija, neke nisu ni registrovane na pik jer obično ostavim broj telefona kako bi me neko ko nema pik nalog mogao kontaktirati.. nedavno mi se dogodila prva, da kažem, nezgodna situacija.. tip mi se javio i rekao mi da mu hitno treba telefon i da se nađemo za 20 minuta.. ja odem na dogovoreno mjesto a od njega ni traga ni glasa.. kasnije mi još prodaje neku priču kako je on bio tu i kako sam ja njega htio prevariti, morao je otići s posla, gazda mu je nešto s*ao..
    kasnije mu pogledam profil, vidim nema transakcija, nema dojmova i nedavno registrovan korisnik… i ko koga tu sad obmanjuje..
    a što se tiče slanja artikala poštom, to mi ne pada na pamet jer sam i od poznatih i od nepoznatih ljudi na piku čuo da se često desi neki problem pa da na kraju jednostavno baciš artikal koji je često poprilično vrijedan..
    poz svima

    • Da se i ja uključim malo u raspravu.
      Dakle imam oko 240 pozitivnih dojmova od prošle godine kako sam registrovan te premium pik radnju i šta se tiče kupovine i prodaje na piku rekao bih da se može fino raditi jer sve ove transakcije koje sam obavio imao sam jedan ili dva sitna problema gdje su ljudi malo pokusali izvući korist ali nisu navaljivali jer znaju da nisu u pravu jer pišem serijski broj artikla dakle prodajem dijelove za laptope pa onda kazem vrati ja imam zapisan broj pa ako bude taj vraćam vam pare a sve artikle testiram ispravnost,da ne duzim slao sam ljudima artikle i po 500km svaki put su mi ljudi platili artikal bez nekih komplikacija,čak sam ostavljao i pozitivne dojmove unaprijed,slao sam ljudima robu sa kojima sam radio par puta i bez novaca pa platiće drugi put kad budem sta slao i platili su.Rekao bih da nisu svi prevaranti na piku.Gledajte da uzimate ako je moguće od 100% verifikovanih korisnika koji imaju bar 25 pozitivnih transakcija odnosno dojmova ali ne iz istog grada nego gradova i ljudi različitih širom Bosne i kad uzimate artikal ako nema autentučnu sliku na profilu artikla izbjegavajte to,ja takav artikal ni negledam samo realno i sadasnje stanje artikla uslikano sa dobrim aparatom da se vide ostecenja itd..kod mene kad kupuju ljudi većinom nazovu popričamo pošaljemo par mailova jedan drugom i uvjek bude sve ok a šta se tiće brze pošte sa sve jednom sam imao par problema najmanje sa vip24 malo sitnih problemčića ali se trude svi od šofera do administracije.

      pozdrav svim poštenim pikovcima
      kapetanmiki Velika Kladuša

  16. Pozdrav,

    Ako bih mogao dobiti odgovor od PIK administracije da li ste uzeli u obzir sugestije vecine korisnika za forumom gdje ce korisnici komentirati i imati odredene teme,a ne ovako ostavljati komentare na blogu.

    Lijep pozdrav, Valentin

  17. Poštovani Valentine, te mnogobrojni korisnici koji vjerno izlažu svoje sugestije,

    Svaki vaš prijedlog detaljno pročitamo i zapišemo, ali vam ne možemo obećati kada je u pitanju puštanje drugih servisa vezanih za PIK da ćemo u funkciju pustiti iste, jer nismo skloni obećavanju pružanja usluga koje nismo odlučili da pokrenemo na tačno objavljen datum.
    PIK.ba je društvena zajednica namjenjena kupoprodaji, gdje možete vršiti komunikaciju sa svim korisnicima, te smo, bar za sada, odlučili putem blog servisa da sa vama dragi korisnici dijelimo razna mišljenja o mnoštvu tema.

    Budite sigurni da svaki vaš komentar bude uzet na razmatranje, te ćemo vam pokazati efekat vaših komentarisanja. Za sada vam možemo reći da nam se sviđaju prijedlozi vezani za:
    – pooštravanje registracije i korištenja PIKa, međutim, zaista vas molimo za razumjevanje da uzmete u obzir sve aspekte takvog uvođenja, jer bi se samim tim smanjio broj potencijalnih interesanata za artikle koje ste postavili, a to je jedan od blogera i spomenuo i uvidio.
    – olakšavanje slanja artikala
    – serverska poboljšanja koja će se odraziti na brzinu korištenja PIKa
    – olakšice vezane za vaše korištenje sajta
    – razmjene dojmova i zaštita za obje strane kupoprodaje
    – mnogi drugi prijedlozi i prijave problema sa kojim se susrećete
    – forumski servis, što bi bilo jako nezgodno zbog prozivanja drugih korisnika i iznošenja podataka o osobama, jer svi znamo kako funkcioniše forum

    Istinski vas molimo za razumjevanje i obuhvatanje više aspekata nakon što iznesete vaš prijedlog, jer od vaše ideje i prijedloga se počinje, ali za efektno uvođenje pojedinih opcija se mora uzeti mnoštvo faktora koji bi u pojedinim situacijama negativno uticali na uspješnost vašeg korištenja PIKa.

    Hvala vam na prijedlozima, primite srdačne pozdrave, te vas još jednom molimo da za sva pitanja koja se tiču administriranja Vašeg PIK profila, obratite putem kontakt forme koju možete pronaći sa desne strane ili u dnu bloga.

    • Poštovani .

      pa poenta foruma i jest da se prozovu prevaranti..
      da se rade Review (dojam o proizvodu )
      Sada u ponudi imamo mnogo Gadgeta koje prodaje više korisnika , pa bi bilo dobro da korisnik zna šta tačno kupuje …

      A prozivanje drugih korisnika i jeste poenta ..
      kad na Jednom EBAY prodavač može na svom profilu staviti imena korisnika koji mu nisu platiti ili lagali , da upozori druge ..
      zašto ne bi i mi …
      Naravno taj ispozivani ima priliku da se odbrani opravda..

      NIJE OBRAZ ĐON

    • Naravno da razumijemo vasa razmatranja,to je sasvim normalno,i super je sto ste dozvolili da i korisnici mogu pomagat sugestijama za poboljsanje.

      Ali definitivno prije svega morate uzete u razmatranje taj nacin prodaje odnosno kupovine nekog artikla korisnika koji nisu u mogucnosti to obaviti licno,kao sto je neko spomenuo da imate svoje dostavljace,gdje mozete sigurno i vi profitirati i naplacivati uslugu.

      Za forum se takoder slazem sa Vama,ali postavljanjem administratora koji ce redovno pratit takav forum i napraviti pravila,ne bi trebalo biti vecih problema.

      Lijep pozdrav

  18. Licno izbjegavam slanje pouzecem i bas mi se neki dan desila situacija da je gospodin narucio artikal i da ga nije preuzeo. Postarine je bilo 6 KM + morao sam platiti 1,50 KM da preuzmem artikal nazad (7,50 KM).

    Razumijem da neko trazi slanje pouzecem kada osoba od koje kupuje ima 0 dojmova te nije uopste registrovana, ali ako imate osobu od koje kupujete koja ima preko 1000 pozitivnih dojmova (mislim da je i preko 100 sasvim dovoljno= te 100% pozitivno poslovanje, zasto ici na slanje pouzecem koje je svakako skuplja opcija.

    Takodjer, neke osobe koje su tek registrovane ne vjeruju nekome ko je tu dugo, a traze da se njima vjeruju iako su tek registrovane.

    Mozda bi jedna od solucija bila ta da se uvede prikazivanje identiteta osobe prilikom registracije (licna za 18+. ili ucenicka knjizica za one mladje), tako da i postoji mogucnost tuzbe za osobe koje ostete drugu stranu (npr. citao sam na PIK blogu da je momak poslao telefon i da mu se ovaj vise nikad nije javio).

    Puno pozdrava

  19. Postovani neko od prethodnika je vec pomenuo postarinu ,koja je i meni naj veci problem ,skupo je i mnogi kupci odustaju od kupovine jeftinijih artikala jer cijena postarine peremasuje cijenu prodavanog artikala ,pa stoga bi se slozila sa prijedlogom da Pik kao kuca organizuje prevoz tih posiljki uz neke razumne cijene , jer zaista je upitno koliko ce nas izdrzati ove cijene postarine koje su premasile sve granice normalnog poslovanja .Na primjer narucena roba iz Kine putem internet kupovine iznosi ,postarina iznosi 1 (jedan) dolar ,pa uporedite sa cijenama BiH posta ,gdje li smo to mi ? Lijep pozdrav .

  20. Jedne prilike sam trazio Lcd display za laptop.Nasao sam kod jednog korisnika na piku i naravno narucio preko Euroexpresa.Posiljka mi je stigla i platio sam im 120 KM,da bi nakon 2-3 dana taj novac koji sam im platio stigao meni na adresu nazad a prodavac ostao bez dinara,dakle pogresno su ispunili dokumentaciju koja je potrebna pri slanju i primanju.Ali sam kontaktirao prodavaca i provjerio da mu nije stigao novac nakon cega sam mu uplatio na ziro racun,covjek je ostao bez rijeci i jako zahvalan na postenju s moje strane.Dakle moze se to svima desiti da vas neko dobro nasamari iz ovih sluzbi brze poste.Cuvajte se drugovi i drugarice.Pozz od korisnika Smajli ;)

  21. Korisnik sam Pik-a, vec dulje vrijeme, imam preko 100 transakcija, od toga oko 90 za koje sam dobio dojam, naravno sve pozitivno, osim jednog slucaja sto cete procitati u prilozenome.

    Prije godinu dana sam prvi put dosao u nezgodnu situaciju. Narucim univerzalni punjac za laptop od 100% verifikovanog korisnika, sa 100% povjerenja. Znaci stigne meni punjac BHP-om i platim ja sve oke, dodjem kuci s posla da oprobam punjac na laptop kad bumm, zacuje se smrad i punjac riknuo. Znaci prvo spajanje i kontaktiram ja prodavaca da mi vrati bar pola novaca, ja cu njemu vratiti punjac ali ne, on odbija bilo kakav oblik suradnje i nista. Odoh na guzicu s parama, a njemu ostavim negativan dojam i trazi dalje punjac. A druga neugodna situacija mi je bila prije pola godine, prodajem opremu od Nokie N97 i dogovorim se s covjekom da cu mu poslati sve u petak. Ja naravno po dogovorenome odem u petak u BHP, sve fino spakujem i posaljem doticnome gospodinu i javim mu da je posiljka poslata. Oke, uredu sve do ponedjeljka. Tada meni stize poruka kako sam prevarant, ovakav, onakav i unatoc objasnjenima da posiljka ne moze doci odmah sutradan, te jos da je bio vikend ostavi mi negativan dojam na Pik-u. Zalim se Pik administraciji ali oni kazu kao da oni tu ne mogu nista bez njega itd. Znaci, nula bodova. I par sam puta prijavljivao profile prevaranata ali isto bez odaziva.

    Pozdrav svima iz Sirokog.

    • Postovani, zao nam je sto ste dozivjeli tako neugodnu situaciju, ali u takvim slucajevima se iskljucivo obracate nadleznim institucijama (MUP, SIPA), koji prema dosadasnjem iskustvu vrlo brzo reagiraju. LP.

  22. Pa mozete li mi skloniti negativan dojam, u ovom slucaju dobiven bez razloga?

    I jos da napomenem za onu pricu gore, posiljka mi stize par dana kuci, i jos platim postarinu 10km.

  23. pozdrav imao sam problem tako sto mi je covijek poslao neispravnu graficku karticu…i kasnije se nije javljao…covijek se zove ****** tako mu je pik ime…on ima 135 transakcija ito sve pozitivi dojmovi…a sad samnom nece da zavrsi transakciju pa mu ne mogu ostaviti negativan dojam :/

    • Molimo Vas da se obratite PIK administraciji putem kontakt forme kako bi Vam mogli pomoći i uputiti Vas.
      Navod profila kojeg ste prozvali smo obrisali, jer to nije dozvoljeno. Laku noć Vam želimo :).

  24. Nešto ranije sam pisala na ovoj temi i kako sam prevarena i to dva puta ali bilo i prošlo.
    Elem danas mi se desilo ovo, gospodin je imao aukciju ja sam ponudila 1km više i pobjedila, gospodin je bio online ali nije se javljao onda sam ja njemu prva poslala poruku sa pitanjem kako da izvršimo transakciju ali odgovor nije stigao , a gosp je bio off line.
    Poslje moje druge poruke tokom koje je dotični gospodin opet bio on line opet odgovora nije bilo.
    Do jutros.. Dobila sam poruku koja glasi ovako :

    Rina5
    14.10.2012 u 23:29
    Gospodine ne javljate mi želite li da Vam uplatim novac i želite li poslati sat ili ne ?
    lp

    …………..
    15.10.2012 u 12:18
    pozdrav, nisam stigao prije da odgovorim, sat sam nazalost prodao vec
    lp

    I tu je kraj, ja njemu ne mogu ostaviti negativan dojam tj mogu ali tek za 10 dana, a on meni može odmah, i sad što god da ja napišem a mogla sam u trenutku dok sam čitala njegovu poruku on bi meni bez raszloga mogao ostaviti negativan dojam.
    Ok bi mi bilo i da je napisano izvinite, ili bilo koja druga isprika ali vidim po povjerenju gospodina da ja nisam jedina kojoj je to učinio ima već dva negativna dojma od osoba koje su pobjedile na aukciji ali on nije htio prodati artikal uz obrazloženje kao da je već prodao artikal i za njega je to završena priča!
    Zamolila bi administraciju Pika da nešto poduzme oko omogućnosti ostavljanja dojma i kupcu odmah a ne čekanje 10 dana a bezobrazni to iskoriste pa preduhitre osobe koje su ni krive ni dužne.

    A isto mi se tako dešava ovih dana da je gospođa postavila aukciju u trajanju od 2 sedmice, učestvovala sam u dvije njene aukcije u isto vrijeme, i nakon nepuni 30 minuta stiže mi poruka da joj uplatim novac odmah jer joj novac treba i da mi pošalje artikle, mislim ??
    Još neko je učestvovao na jednoj od aukcija u kojoj sam ja i ponudio veći iznos i ja sam poslala poruku i rekla da ne bi bilo fer prema učesniku koji je ponudio više a odgovor je glasio “To je neozbiljan kupac ” ??
    Elem danas mi je stigla opet poruka da uplatim novac i da mi pošalje artikle iako do završetka aukcije ima još 1 sedmicu i 5 dana? Ne mogu da vjerujem kakvog sve svijeta ima …

  25. ja sam se tek nedavno registrovala i nisam imala pojma sta se ovdje sve desava,,ja mislila da su svi posteni hehe,,,evo prije 7 dana stavim da trazim cizmice zara i dajem 50km ,,,javi mi se doticna iz mostara (******)kaze ima cizme kako da posalje ja joj dala adresu i br poste da posalje pouzecem….ona meni napisa eto ona ima racun u banci da joj uplatim na njega to joj je od muza racun…u cetvrtak kao poslala cizme a ja u petak njoj uplatila pare,,,i evo danas joj pisem kad ce to stic jer mi u posti kazu da je vec trebalo,,ona mene blokirala,,ja sa drugog profila napisem i tu me blokirala,,,kad kasnije ja da vidim mogu li opet poslat poruku …kad ona banovana,,,,,osta ja bezz 50km,,,zato cu da zaboravim bilo kakvu kupovinu preko pika,,

  26. interesuje me kako se vrsi kupovina sa pika.sta uradim?-posaljem li adresu ime i broj telefona sa tvrdnjom da cu kupiti prvo, pa zatim pritisnem “kupi artikal”? I vezano za euroexpres dostavu-kazu da se trebam dogovoriti sa postarom,kako cu to izvesti.kako kurir zna moj broj i kako mu ga dam?i sta ako niko nije kuci kada on to donese?

  27. prije par dana sam narucio artikal kod vrlo povjerljivog prodavaca koji ima dosta pozitivnih dojmova i po porucivanju odmah i uplatio na njegov racun. Ocekivajuci da ce mi poslat poruceni artikal proslo je 10 dana ali nije stigao, slao sam mu poruke i isti mi je rekao da ce poslati. Poslije toga je proslo sedam dan nista mi jos nije stiglo sta da radim ?

  28. ja se takodjer slazem da PIK.ba administracija ne radi nista jer da oni rade nebi bilo ovoliko prevara na piku…imao sam slucaj u kome sam momku poslao hdd 60gb na otkupninu od 35 km za koju sam ja platio postarinu 12km znaci ja sam mu poslao ispravan disk 100posto i ostavio mu pozitivan dojam momak je uzeo hdd i meni ostavio negativan dojam i rakao je da disk ne radi ja sam mu na to odgovorijo da vrati disk i dacu mu ga zamijenit on je u paket stavio neki potpuno drugi disk od 40gb i vratio ga a ja sam njemu morao odmah poslat zamjenski paket pa sam mu poslo jos jedan ispravan disk 60gb rijec je o diskovima za laptope tako da sam ja nakraju popusio dva diska po 60gb i sve bi to bilo uredu ali mi je covjek jos i negativan dojam ostavio sada imam 105 transakcija od toga 104 pozitivna i 1 negativan dojam uvjek me pitaju odakle mi taj dojam volio bi da pik administracija postavi opciju da oni korisnici sa kojima smo imali transakcije glasaju dali da se ukine taj dojam ili nekako na drugi nacin da se on ukine jer ko ce sad ponovno otvarat novi profil i to..LP

    • Dojmovi su isključivo odraz zadovoljstva korisnika trgovanja sa Vama, te je procjena sa kim ćete trgovati zapravo najbitnija. Cijenimo Vaše mišljenje, ali Vas molimo da razumijete i naša ograničenja. Hvala na prijedlogu, ali se može dogoditi da je 100 korisnika zadovoljno korisnikom, dok 101. korisnik bude doveden u situaciju da primi artikal različit od dogovoren i onda nastaje problem i u tom slučaju bi nestala zaštita kupca.
      Lijep pozdrav.

  29. vecinom transakcija koje sam obavio bio sam zadovoljan… jedna od njih je bila putem poste, a tom sam bio najzadovoljniji.
    jedna je bila aukcija, gdje je prodavac koristeci isti profil digao cijenu za dvije marke ili tako nesto, ali nema veze… bio sam prezadovoljan i primopredajom i proizvodom.

    jedan je ipak proizvod zavrsio u smecu prije nego sto sam do kuce dosao, a trebalo je nekoliko mjeseci da se u potpunosti izbaci s profila (meni je ostavljan pozitivan dojam, ali ga od te osobe nisam zelio, niti da se vidi sto sam kupio).

    na jednu sam se radnju zalio piku, jer nisu ispostovali vrijeme isporuke, a na kraju se ispostavilo da ponudjeno uopce nemaju na raspolaganju. nakon zalbe piku primio sam ljutit poziv od “direktora” te radnje te mi je receno da mi ni ponudjeni zamjenski proizvod (ista cijena, a stvarna vrijednost ni polovicna or ponudjenog) ne zele isporuciti jer misli da sam od starta mislio odbiti proizvod. jos mi ni taj nisu htjeli odmah poslati (morao sam zvati i pitati zasto, na sto mi je receno da kurirska firma vip24 ne preuzima posiljke ponedjeljkom – SMIJESNO, provjerio sam i porekli su to).

    sad kad vidim sve ove primjedbe, pik je za mene proslost.

    za one koji su se zalili na city express… well, lose iskustvo i pored pika… ne dostavljaju na vrijeme u npr. tuzli, otvaraju ne samo pakete, vec i aparate, cime ponistavaju garanciju (a radilo se o skupom aparatu kojeg sam sa servisa podigao za mamu i poslao ga joj). naravno, obecali su mi sankcioniranje koje sam podrzao, kao i obestecenje koje nisam htio prihvatiti (ne dam originalni papiric koji sam dobio prilikom preuzimanja paketa).

    sretno svim kupcima i prodavcima dok god pik ne preuzme barem dio odgovornosti za transakcije preko svog sajta i dok ne bude spreman ukljuciti se u krim istragu prevara koje su prijavljene policiji!

  30. u online trgovini medju fizickim licima ne postoji opcija SLANJE POUZECCEM, nigde osim u bosni i srbiji!
    vrlo je neprofesionalno i neposteno preporucivati ovakav vid isporuke.
    prvo, zakon nema stavku koja stiti prodavca od neozbiljnih posetilaca sajta koji mogu da ih navedu na slanje predmeta na razne adrese, i tako samo prouzrokuju trosak placanja povratne postarine.
    zakon stiti samo pravna lica, i oni mogu da trosak slanja i povratka paketa sudski naplate od neodgovornog porucioca.
    drugo, to nigde u svijetu nema, molim vas, probajte poruciti sa nekog sajta izvana i zatrazite da vam posalju pouzecem, ispascete smijesni!
    jedina ispravna prodaja je SLANJE POSLE UPLATE.
    tu nema mogucnosti za prevaru nikako.
    svaka uplata na racun ima dokaz uplatnicu kao i trag u banci.
    svaki racun u banci ima precizne podatke vlasnika racuna.
    svaki sajt ima precizne registracione podatke prodavca
    svaka internet komunikacija ostavlja trag o lokaciji i nalogu sa kog je obavljena
    svaki internet operateri imaju precizne podatke vlasnika naloga
    svi pravni subjekti su obavezni dostaviti sudu i policiji podatke koje im se zatraze radi sudjenja i istrage
    sve finansijske prevare su kaznjive.
    svak dokazana prevara podrazumeva nadoknadu ostecenoj strani
    dakle, sve je jasno o pravilima i o zakonima.
    jedino nije jasno otkud taj nagon kod ljudi u nasem regionu da biraju uvijek ono sto

    • Hvala Vam na kritikama i sugerisanju, međutim, trebate uzeti u obzir mnogo stvari koje igraju značajnu ulogu na domaćem tržištu, kao što je teška, ali ipak moguća naplata eventualne štete, za što mnogo korisnika nema strpljenja, te radije biraju manji rizik koji nosi plaćanje pouzećem, pa se odlučuju za isto. Svakako, Vaš komentar nam služi, kao i svako mišljenje korisnika, odnosno posjetitelja. LP.

      • Ako može Pik neka formira tržnu komisiju, kojoj prodavac šalje odgovarajuću robu, koju komisija pregleda, oštembilja i potpiše da odgovara oglasu, pa onda pošalje kupcu. Kupac šalje novac komisiji na konto, gdje novac čeka 14 dana, pa oko ne bude prigovora kupca, komisija plaća prodavcu. Prigovor kupca odobrava prodavac, u suprotnom roba se vraća komisiji, komisija provjerava robu i potpisuje i šalje prodavcu, a novac vraća kupcu. Troškove komisije snose: u prvom slučaju prodavac, a u drugom slučaju kupac. Troškovi su: do vrijednosti 1000,-km 2%, od 1000-5000,-km 1% i dalje 0,5% oglasne cijene robe. Ovaj način plaćanja može biti obavezan a može i dobrovoljan, bira se pri registraciji ili kasnije.

  31. u online trgovini medju fizickim licima ne postoji opcija SLANJE POUZECCEM, nigde osim u bosni i srbiji!
    vrlo je neprofesionalno i neposteno preporucivati ovakav vid isporuke.
    prvo, zakon nema stavku koja stiti prodavca od neozbiljnih posetilaca sajta koji mogu da ih navedu na slanje predmeta na razne adrese, i tako samo prouzrokuju trosak placanja povratne postarine.
    zakon stiti samo pravna lica, i oni mogu da trosak slanja i povratka paketa sudski naplate od neodgovornog porucioca.
    drugo, to nigde u svijetu nema, molim vas, probajte poruciti sa nekog sajta izvana i zatrazite da vam posalju pouzecem, ispascete smijesni!
    jedina ispravna prodaja je SLANJE POSLE UPLATE.
    tu nema mogucnosti za prevaru nikako.
    svaka uplata na racun ima dokaz uplatnicu kao i trag u banci.
    svaki racun u banci ima precizne podatke vlasnika racuna.
    svaki sajt ima precizne registracione podatke prodavca
    svaka internet komunikacija ostavlja trag o lokaciji i nalogu sa kog je obavljena
    svaki internet operateri imaju precizne podatke vlasnika naloga
    svi pravni subjekti su obavezni dostaviti sudu i policiji podatke koje im se zatraze radi sudjenja i istrage
    sve finansijske prevare su kaznjive.
    svak dokazana prevara podrazumeva nadoknadu ostecenoj strani
    dakle, sve je jasno o pravilima i o zakonima.
    jedino nije jasno otkud taj nagon kod ljudi u nasem regionu da biraju uvijek ono sto NIJE PO PRAVILIMA

    • Ja sam nedavno imala neugodno iskustvo s jednom djevojkom. Ja joj uplatila preko ziro-racuna odredjeni iznos, taj dan udjem na pik, ona smaknula artikal. Naravno nikad nisam dobila to sto sam narucila. Javila sam se PIK administraciji, oni mi rekli da ne mogu nista uraditi, da kontaktiram policiju. Ja kontaktirala policiju, ni oni tu nista ne mogu, jos imam i njen broj ziro racuna i uplatnicu, njen broj telefona,sve, jednostavno u ovoj drzavi niko nece da preuzme odgovornost niti da radi svoj posao. Znaci kad vam PIk administratori kazu da se javite policiji jednostavno sebe ogradjuju i na kraju k'o po staroj izreci “uj'o vuk magare”
      Lp

      • Iskreno je cijeloj administraciji žao ukoliko se dogodila prevara za koju tvrdite, međutim molimo Vas da uzmete u obzir da je jako teško utvrđivati koja strana je oštećena i da najveću dozvolu, odnosno jedinu ima Policija i Sudstvo, te u pojedinim situacijama gdje postoji mogućnost da se sankcioniše profil mi ćemo to i učiniti, ali opet na dopust oštećene strane, jer samim sankcionisanjem profila se ne može sve riješiti, pa Vas molimo za razumjevanje.
        Lijep pozdrav.

  32. Ako može Pik neka formira tržnu komisiju, kojoj prodavac šalje odgovarajuću robu, koju komisija pregleda, oštembilja i potpiše da odgovara oglasu, pa onda pošalje kupcu. Kupac šalje novac komisiji na konto, gdje novac čeka 14 dana, pa oko ne bude prigovora kupca, komisija plaća prodavcu. Prigovor kupca odobrava prodavac, u suprotnom roba se vraća komisiji, komisija provjerava robu i potpisuje i šalje prodavcu, a novac vraća kupcu. Troškove komisije snose: u prvom slučaju prodavac, a u drugom slučaju kupac. Troškovi su: do vrijednosti 1000,-km 2%, od 1000-5000,-km 1% i dalje 0,5% oglasne cijene robe. Komisija sačinjava šembilja i potpisuje zapisnik u tri primjerka, pa jedan arhivira u Pik-u jedan šalje kupcu i jedan prodavcu. Ovaj način plaćanja može biti obavezan a može i dobrovoljan, bira se pri registraciji ili kasnije.

  33. Nedavno sam kupila artikl preko pik-a,i kada sam ga dobila nije bio u onom stanju kakvim ga je prodavac opisao,ja sam prodavcu nakon toga ostavila negativan dojam,koji je nekim cudom nestao za par minuta sa njegovog profila…. Pa Vas molim ovim putem da mi objasnite o cemu se radi tu?

  34. Slanje pouzećem preko BH pošte je bilo skroz OK. Preko postanskog servisa xy sam oštećen i ne žele da preuzmu odgovornost. Trebalo je da se preuzme paket dvosmjerno. Jedan je isporučen drugog nigdje, kurir mlad i neiskusan (kako kažu). Vjerovatno, lik što je uzeo paket i nije poslao svoj je neki prevarant te mu je dobro došlo da ovaj ne upita za povrat iako je imao u nalogu. Međutim ovi u postanskom servisu xy kao da nemaju interesovanja za svoj obraz, ono biće to sve u redu i ništa kao da se ništa nije desilo. Niti traže ličnu ili bilo šta kod isporuke. Dobra stvar za one koji imaju loše namjere. postanski servis xy ne preporučujem osim ako želite biti olakšani za par stoja.

  35. Nastavak gornje poruke. Javio sam PIk-u, oni ne mogu ustanoviti prevaru, ovi iz Tuzle kažu da su prijavili slučaj navodno policiji. Stvarno PIK dajte malo ozbiljnosti.

  36. pozdrav, ovaj pik je užas živi, i ne kupiujte od ovog xxxxx, čovik pokvarene stvari prodaje pod nove, a povjerenje mu 100%…mobitel s euopće ne može upalit i prič mi kako je ispravan 100%, žalosno.žali bože vremena i truda, neznam otkud mi ideja uopće da ovdje kupujem, kad ej ebay 100% sigurniji…pozdrav i pripazite malo na to

  37. Ništa ovdje nije sigurno, sve Vam ovisi o dobroj procjeni skim poslujete!
    Prvo-dojmovi gotovo da ne znače ništa-imate korisnika što ima masu pozitivnih dojmova-koje je davao sam sebi sas drugih svojih profila, ovdje je masu korisnika što imaju ne 2 nego po dosta više profila!
    Mislite da se takvi boje negativnog dojma, otvorio je profil da vara-a ima caka i za izbjeći negativan dojam, što se meni desilo-uraditr ovako-prevarite nekoga i onda mu ostavite negativni dojam-kao greškom pa ga izbrišete i arikal nestao-kupac nema mogućnosti ostaviti negativni dojam, meni se desilo,platio laptop “dami” iz Visokog-neću ostavljati imena jer se ne smiju imenovati lopovi-i nikad nisam dobio laptop-dotična je do sad napravila masu prevara sa “xxxxxxx” “xxxxxx” “xxxxxxxxx”….koji su u međuvremenu banovani ali ista otvara nanovo profile i vara po piku, skrenuo pažnju administraciji na sadašnji profil-i šta? Ništa!
    Čak sam je prijavio policiji i ništa!
    Što misliti poslije svega?!

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>